اخبار ویژه
به مناسبت هفته بسیج کارگری :

اعلام برنامه های هفته بسیج کارگری در استان خوزستان

کد خبر : 16541
سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 02:06

هفته بسیج کارگری از 5 اردیبهشت ماه آغاز و تا 11 اردیبهشت ماه ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات خوزستان ، سرگرد پاسدار سید ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان اظهارداشت : هفته بسیج کارگری از 5 اردیبهشت ماه آغاز و تا 11 اردیبهشت ماه ادامه دارد که در این مدت 18 سرفصل به عنوان برنامه های شاخص تعریف شدند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان با بیان اینکه سرفصل ها در سطح پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات و حوزه های مقاومت سراسر استان برگزار می شوند، ادامه داد: عطرافشانی مزار شهدای کارگر و تجدید بیعت با شهدا با حضور کارگران بسیجی و جمعی از فرماندهان و جانشین فرمانده سپاه استان نخستین برنامه است.

این مقام مسؤول بازدید از واحدهای تولیدی و کارگری و تجلیل از کارگران واحدها با همکاری بسیج کارگری و اداره کار را دومین برنامه هفته بسیج کارگری برشمرد.

سرگرد احمدی فرد با اشاره به دیدار با خانواده های گرامی شهدای کارگر اضافه کرد: حضور در بیمارستان ها و تجلیل از کادر درمانی به ویژه بخش کارگری فعال در مقابله با کرونا و همایش نقش مجازی زنان در تولید و تجلیل از زنان کارآفرین و کارگر دیگر برنامه هایی است که انجام می شود.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر بصورت مجازی در شبکه های اجتماعی با سخنرانی فرماندهی سپاه استان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری شیفت ایثار و برپایی ایستگاه های سلامت در تمامی کارخانه ها و شرکت ها توسط پایگاه های بسیج کارگری و اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای ارتقای سطح سلامت کارگران انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به تهیه و توزیع 6 هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه به کارگران کم بضاعت و مبتلایان کرونا از سوی پایگاه های بسیج کارگری اظهارداشت: برگزاری مسابقه های فرهنگی و ختم قرآن بصورت مجازی در هفته بسیج کارگری توسط حوزه ها و پایگاه ها، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با محوریت کار و کارگر و اقدامات بسیج کارگری، برگزاری نشست های«اخوت کارگری ـ کارفرمایی» توسط پایگاه های بسیج کارگری و کارخانجات با موضوع رفع مشکل کارگران و کاهش اختلافات کارگری ـ کارفرمایی پایان بخش برنامه های هفته بسیج کارگری است.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه