اخبار ویژه
در راستای اجرای طرح اعتلای شهید برونسی :

برگزاری جلسات سفیران تولید در مساجد

کد خبر : 14619
یکشنبه 20 بهمن 1398 - 09:15

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در راستای اجرای طرح اعتلای شهید برونسی در خصوص فرهنگ سازی در جامعه جهت تشویق مردم نسبت به خرید کالای ایرانی و همچنین آشنایی عامه مردم با توان تولید و خودکفایی شرکت ها و کارخانه های داخلی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حوزه های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان، طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اقدام به برگزاری جلسات سفیران تولید در مساجد و شهرهای مختلف این استان نمودند.

سفیران تولید با حضور در مساجد شهرهای مختلف استان ضمن لزوم حمایت از تولید داخلی به معرفی محصولات خود پرداختند که به برخی از آنان اشاره میکنیم:

مجتبی خیرالهی کارشناس ارشد محیط زیست، پایگاه محیط زیست استان در حوزه مقاومت شهید رضوی در مسجد ولایت گلستان اهواز، در خصوص استفاده از کالای ایرانی و ارتباط صنعت و محیط زیست مطالبی را توضیح و نمازگزاران را جهت تشویق مردم به سمت خرید کالای ایرانی سفارش نمود.

مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان ایذه میزبان مدیر عامل شهرک های صنعتی ایذه، ریاست اداره کار و سرهنگ فتاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ناحیه ایذه بود، مدیرعامل شهرک های صنعتی درخصوص هدایت سرمایه ها به سمت تولید داخلی و همچنین حمایت از تولیدات با خرید کالای ایرانی مطالبی را ایراد نمود.

در شهر آبادان نیز در مسجد ثامن الائمه کوی کارگر پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء دکتر بنی سیلاوی کارشناس اقتصاد و بورس و مدیریت صنعتی و همچنین رئیس واحد رایانه های صنعتی، سخنان خود را حول محور چگونگی رشد و بالندگی تولیدات ملی با حمایت مردم در خرید کالاهای ایرانی مطرح نمود.

مهندس محمدی یکی از فعالین در عرصه صنعت و تولید  با حضور در مسجد امام رضا علیه السلام مینوشهر از توابع خرمشهر قهرمان و با حضور نمازگزاران و سرهنگ نورانی فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات نامیه خرمشهر، درخصوص اهمیت بها دادن به تولیدات داخلی و همراهی مردم در خرید کالاهای ساخت داخل توضیحاتی را ارائه دادند.

مسجد علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر بهبهان هم یکی دیگر از مکان هایی بود که جلسه سفیران تولید در آن برگزار شد.

در این جلسه که مدیرعامل شرکت فولاد مارون سخنران بود، درخصوص اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در زمینه تولید، پس از پیروزی انقلاب اسلامی مطرح و تشویق مردم نسبت به استفاده از کالاهای ایرانی در جهت حمایت از کار و کارگر ایرانی مطرح گردید.

مسجد طریق القدس منطقه کوت از توابع شهرستان دشت آزادگان میزبان مدیرعامل شهرک های صنعتی و سرهنگ حمدی صخری مسئول بسیج عشایر خوزستان و جمعی از نمازگزاران آن منطقه بود که نسبت به توان و کیفیت تولیدات داخلی مطالب ارائه شد.

مسجد علامه شیخ شوشتری شهر شوشتر نیز میزبان مدیر عامل شرکت مجید، آقای قنادان بود که در ضمینه تولید مواد قضایی فعالیت میکنند

مسجد حضرت حمزه  حوزه شهید بقایی اهواز هم میزبان حضور مهندس گاطع لویمی بود که مشغول به تولید قطعات مختلف صنعتی می باشد،

دکتر علی خنیفر مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با حضور در مسجد لوله سازی حوزه شهید آوینی اهواز پیرامون حمایت از تولیدات ملی مباحثی را ارائه نمودند.

مسجد امام سجاد علیه السلام شهر اندیمشک هم میزبان مهندس حمید جعفری، مسئول آموزش اداره کل راه آهن اندیمشک بود.

مهندس حاجت پور مدیر کارخانه سیمان هفتکل با حضور در مسجد حجت شهر هفتکل حمایت از تولید ملی را وظیفه هر ایرانی دانست و افزود پیروزی در جنگ اقتصادی منوط به حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی است.

جلسه سفیران تولید در مسجد حضرت عباس علیه السلام سویسه 3، حوزه کارگری تقوی فر شهرستان کارون با سخنرانی مهندس مجتبی کرموند، کارشناس تولید شرکت کشت و صنعت دعبلف برگزار گردید.

دکتر اسماعیل جمالپور از مسئولین نیروگاه رامین از حوزه شهید صالحی نژاد در مسجد شهر ویس حضور و بر لزوم حمایت از تولید ملی تأکید کردند.

مدیران عامل کارخانجات و مراکز تولیدی در قالب سفیران تولید می توانند با حضور در بین مردم تاثیر به سزایی در رونق تولید داشته باشند.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه