اخبار ویژه
با حضور مسئولین استانی :

برگزاری مجمع عالی قشر و جشنواره ایده و ابتکارات تولیدگران

کد خبر : 14576
چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 20:50

با حضور مسئولین استانی و اداری از جمله دکتر بابااحمدیان مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان و جناب احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان

به گزارش واحد خبری و رسانه ای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان، در روز دوشنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه ۹۸ مجمع عالی قشر این سازمان در سالن همایش نیروگاه رامین اهواز و به میزبانی حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهید صالحی نژاد برگزار شد.

در این جشنواره که با حضور مسئولین استانی و اداری از جمله دکتر بابااحمدیان مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان و جناب احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان و همچنین پژوهشگران برجسته و نخبگان و دیگر مدعوین برگزار شد، جناب سرگرد احمدی فرد در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نیاز کشور و صنعت به خودباوری و نخبه باوری طبق فرامین امام خامنه ای را حائز اهمیت برشمرد و استفاده از ظرفیت های دانش و پژوهش جامعه کارگری را باعث پیشرفت و عدم وابستگی به دیگر کشورها دانست.

ایشان در ادامه درباره طرح اعتلای شهیدان برونسی و کریمی جهت فرهنگ سازی جامعه و تشویق مردم برای استفاده از محصولات تولید داخلی و همچنین برطرف شدن موانع تولید توضیحاتی ارائه دادند.

همچنین دکتر بابا احمدیان ضمن تشکر از برگزاری این جشنواره، فرصت دهی و ایجاد انگیزه در میان قشر کارگر خصوصا نخبگان و پژوهشگران کارگر را زمینه روند رو به رشد صنعت و خودکفایی کشور بیان، و در خصوص استفاده از ظرفیت های ایده پردازان و مبتکرین جهت بی نیازی کشور را امری مهم در راستای گام دوم انقلاب اسلامی بر شمرد.

 

 

در ادامه این جشنواره ۴ تن از نخبگان و پژوهشگران استان به اجرای توضیحات کارگره های خود در مباحث پیرامونی صنعت  و خدمت رسانی پرداختند و در پایان این جشنوار به پژوهشگران برتر لوح سپاس و هدیه تقدیم گردید.

 

 

در این جشنواره کلیپ هایی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدارهایی که با نخبگان داشتند و همچنین ۸ نکته از وظایف نخبگان در کشور و جامعه و کلیپهایی در مورد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پخش گردید.

و همچنين در حاشيه اين جشنواره از برخي دستاورد ها و تجهيزات ساخت داخل نيروگاه رامين و همچنين نمونه كتابهاي تاليف شده توسط متخصصين اين نيروگاه رونمايي گرديد.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه