اخبار ویژه
در راستای برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ، اذان ، نهج‌البلاغه و مهدویت :

جلسه هم اندیشی و هم افزایی با حضور رابطین قرآنی صنایع

کد خبر : 14282
دوشنبه 9 دی 1398 - 11:22

در سالن کنفرانس شرکت انرژی فجر خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به گزارش واحد خبری و رسانه ای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان، در راستای برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ، اذان ، نهج‌البلاغه و مهدویت  ویژه پرسنل و همسران و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان پرسنل  صنایع پتروشیمی منطقه ماهشهر ، جلسه هم اندیشی و هم افزایی با حضور رابطین قرآنی صنایع در روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه ۹۸ ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس شرکت انرژی فجر خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار گردید .
آقای حسن حلافیان معاونت فرهنگی حوزه بسیج شهید تندگویان صنایع پتروشیمی که دبیری این جلسه را نیز بر عهده داشتند افزودند این نشست برای اولین بار است که با حضور حداکثری رابطین قرآنی شرکت ها برگزار میشود و این نشان از همت و سعی دبیرخانه مسابقات و همچنین امور قرآنی حوزه بسیج صنایع پتروشیمی دارد که بناست با همکاری و همراهی مدیران عامل و واحد های فرهنگی صنایع از جمله ستادهای اقامه نماز ، پایگاه های مقاومت بسیج و روابط عمومی شرکتها ، اقدامات ممتازی در راستای ارتقاء سطح قرآنی پرسنل و خانواده های محترم در سال ۹۸ و سال‌های آتی انجام شود . 
آقای حلافیان اضافه کرد در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آیین نامه مسابقات و پاسخ به ابهامات و سوالات رابطین محترم ، تاکید گردید که رابطین محترم می بایست ضمن برنامه ریزی مدون و در جریان قرار دادن مسئولین مربوطه در شرکت محل فعالیت در خصوص مصوبات جلسه ، نسبت به برگزاری برنامه های معارف قرآنی اقدام قابل قبولی را انجام دهند تا امسال شاهد یک انقلاب قرآنی در صنایع پتروشیمی باشیم . 
مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشد ؛
۱_ از سوی شرکت عملیات غیر صنعتی و حوزه بسیج صنایع پتروشیمی ، مکاتباتی با مدیران محترم عامل شرکتها انجام شود و در آن حمایت ویژه و پشتیبانی و اجرای کلاسهای آموزش قرآن کریم و معارف اسلامی و برگزاری مسابقات در طول سال و تشویق و تمجید فعالان قرآنی توسط واحدهای فرهنگی شرکت ها مطالبه شود . 

۲_ در اولین نشستی که با حضوز روحانیون و دبیران محترم ستاد های اقامه نماز شرکتها با حضور مشاور محترم معاون وزیر و رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی در منطقه ویژا برگزار می شود ، آقای حسن حلافیان بعنوان مسئول امورقرآنی حوزه بسیج صنایع پتروشیمی حضور یافته و در خصوص لزوم برنامه ریزی مشارکت واحدهای فرهنگی شرکتها اعم از بسیج ، اقامه نماز و روابط عمومی در پایاده نمودن فعالیتهای قرآنی صحبت هایی را ایراد نماید . 

۳_ مسابقات قرآن کریم صنایع به غیر از شهرک بعثت ، در ماهشهر و سربندر هم برگزار شوند و از ظرفیتهای مردمی و تبلیغی و امکاناتی این دو شهر نیز استفاده شود . 

۴_ مسابقات صنایع به جای برگزاری در زمستان ، در تابستان برگزار بشه چون اوقات فراغت بیشتری برای بچه ها و خانواده ها جهت شرکت در مسابقات وجود داره

۵_ محفل انس باقرآن ویژه کودکان برگزار گردد .

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه