اخبار ویژه
با حضور جانشین محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان سردار معین پور :

نشست فصلی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری استان

کد خبر : 14725
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 23:31

به میزبانی حوزه مقاومت شهید آوینی در سالن جلسات شرکت توزیع برق اهواز

به گزارش واحد خبری و رسانه ای سازمان بسبج کارگران و کارخانجات خوزستان، نشست فصلی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری استان در روز دوشنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ۹۸ به میزبانی حوزه مقاومت شهید آوینی در سالن جلسات شرکت توزیع برق اهواز برگزار شد.

این نشست ساعت ۹ صبح با حضور جانشین محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان سردار معین پور و مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق اهواز ، مسئول و شورای محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان و فرماندهان محترم حوزه های کارگری استان با قرائت کلام وحی و سرود ملی آغاز شد.

در اول جلسه، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز، که خود فرمانده ی پایگاه مقاومت بسیج این شرکت نیز می باشد، ضمن خوشامد گویی به حاضرین توضیحاتی را در خصوص عملکردهای این شرکت در موضاعاتی همچون اتفاقات مشکلات قطعی برق در دیماه ۹۵ و سیل سال ۹۸ و بالا رفتن راندمان خدمات دهی در زمینه بهبود خطوط انتقال و... با روحیه جهادی و بسیجی و تأکید بر استفاده از الگو و تفکر بسیجی جهت بهتر شدن خدمت رسانی های این شرکت گزارشی ارائه نمود.

در ادامه، مسئول محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز و خوشامدگویی به حضور سردار معین پور و حاضرین در جلسه، گزارشی از اقدامات انجام گرفته و روند رو به رشد اقدامات و همچنین توضیحاتی در خصوص طرح اعتلای شهیدان برونسی و کریمی ارائه و از سردار معین پور درخواست نمود که با سخنان خود جلسه را پُر بار بفرمایند.

جانشین محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله و ایام الله دهه فجر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، درخصوص خودباوری و تفکر بسیجی در جهت بالا بردن روند و کیفیت تولیدات داخلی و خدمات دهی، و نقش حوزه های سازمان بسیج کارگری بعنوان یک مشاور خوب و راهگشا در کنار مدیرعامل ها و الگو گیری از مکتب حاج قاسم سلیمانی در میدان اقتصاد و تولید سخنانی را ایراد نمود.

پس از سخنان سردار معین پور و مهندس کریمی، جلسه با حضور جناب سرهنگ اسماعیلی، بازرسی سپاه استان ادامه پیدا کرد.
مسئول بازرسی سپاه استان نکات مورد نیازی که می بایست در حوزه ها و پایگاه های کارگری رعایت شود از جمله حفظ آبرو ، استفاده از نیروهای متعهد و متخصص در شوراهای حوزه ها و پایگاه بیان و به سئوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.

سپس جناب سرگرد میرسالاری معاونت نیروی انسانی سپاه استان درخصوص جذب نیرو طبق دستورالعملها و طرح شهید حججی و صندوق ذخیره بسیجیان نکاتی را ارائه نمود و به سئوالات فرماندهان حوزه ها پاسخ گفت.

پس از آن جلسه وارد دستور کار اصلی که توجیح طرح اعتلای شهید برونسی شد.

این نشست با نزدیک شدن با اذان ظهر ، جهت اقامه نماز و صرف نهار اعلام تنفس شد و بعد از آن جلسه ساعت ۱۴ آغاز شد.

در این بخش از جلسه، گزارش عملکردهای حوزه های کارگری درخصوص طرح اعتلای شهید برونسی در دهه فجر از سوی فرماندهان محترم ارائه گردید.

در پایان جلسه مسئول محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات نکات و جمع بندی های لازم را مطرح و از همه حاضرین خواست که با آگاهی کامل و با همتی مضاعف تر از این، جهت اجرای طرح های ابلاغی، برنامه ریزی ها و اقدامات خود را انجام دهند.

پس از اتمام این نشست به دعوت مهندس کریمی مدیرعامل  شرکت توزیع برق اهواز از تنها واحد دیسپاچینگ کشور که با همت و مدیریت مهندس کریمی و مهندسان ایرانی و خوزستانی برنامه ریزی و راه اندازی شد و بعنوان یکی از الگوهای استفاده از ظرفیت های داخلی و تفکر جهادی و بسیجی می باشد بازدید و توضیحاتی بیان شد.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه