اخبار ویژه
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان خبر داد؛

٧٠ موکب در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند

کد خبر : 18807
سه شنبه 22 شهریور 1401 - 01:08
٧٠ موکب در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند

مسئول سازمان بسيج کارگران و کارخانجات خوزستان گفت: مواکب پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات مستقر در مرزهای شلمچه و چزابه، شبانه روز در حال ارائه خدمات رفاهی اعم از اسکان و توزیع صبحانه، نهار و شام هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان، حوزه‌های بسیج کارگران و کارخانجات سراسر خوزستان با سازماندهی بیش از ۷۰ موکب به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

سرهنگ احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران ‌و کارخانجات خوزستان ضمن بیان فعالیت‌هایی که در زمینه آماده سازی مواکب در سطح شهرستانهایی که در مسیر تردد زائران می باشد از راه‌اندازی مواکب در مرز چذابه و شلمچه خبر داد.

سرهنگ احمدی فرد گفت: از جمله خدماتی که به زائران در این موکب‌ها ارائه میشود خدمات رفاهی اعم از اسکان همراه با حمام و سرویس بهداشتی و پذیرایی های میان وعده و همچنین صبحانه ، نهار و شام و دیگر خدمات اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگران خوزستان درخصوص استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در کمک رسانی و حمل و نقل رایگان زائرین و همچنین خدمات دهی از جمله برق و تاسیسات و پشتیبانی مواد غذایی ، آب معدنی و سایر اقلام با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به دیگر موکب ها خبر داد.

وی به نمونه ای از ابلاغ برنامه های فرهنگی به حوزه های بسیج کارگری اشاره کرد و گفت ؛

مسابقات فرهنگی و عکاسی با موضوع کارگرامام‌حسینیم در ایام اربعین از سوی پایگاه های بسیج کارگران و کارخانجات در حال برگزاری ست، و تا ٢٧ شهریور ادامه دارد

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه