اخبار ویژه

پیام تبریک فرمانده حوزه کارگران وکارخانجات شهرستان شادگان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

کد خبر : 19569
یکشنبه 14 اسفند 1401 - 09:24
پیام تبریک فرمانده حوزه کارگران وکارخانجات شهرستان شادگان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

عبدالحسین جنامی طی پیامی میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی سازمان بسيج کارگران و کارخانجات استان خوزستان ؛ پیام تبریک فرمانده حوزه بسیج کارگران شهرستان شادگان به‌شرح زیر است:

جوان که هستی گویی جهان را چون خمیری خام به دست داری، خمیری که با قدرت خیال، اراده و انگیزه‌ات می‌توانی شکل دهی و آنگونه که می‌خواهی بسازی. جوانی، دوره شناختن و ساختن است؛ آن هنگام که توان پرواز داری و سفر به دوردست‌ها رویایی دست نایافتنی نیست.

قدرت جسم و روح جوانی آن دم که به هم بیامیزند، قادرند جهان را دیگرگونه کنند چنان که بسیار جوانان بودند که با اکسیر جوانی خود توانستند آثار بدیع و حیرت‌انگیزی خلق کرده یا از خود به جای بگذارند

اما جوانی همیشه در ساختن و پرواز کردن نیست، گاه جوانی معنای‌ایستادن و مردانگی ست. معنای وجود کسی‌ست که با سینه‌ای ستبر و غروری برخاسته از سن و سال جوانی، باایمانی راسخ و استوار به میدان مبارزه با دشمن می‌آید و تا آخرین نفس از حریم دین و کیان خانه و خانواده‌اش دفاع می‌کند. همچون علی اکبر(ع)، مردی که برغم سن کم، با داشتن روحی بزرگ برآمده از نسل معصومان خویش، تا پای جان به دفاع از حریم دین و پدرش حسین ابن علی(ع) پرداخت.

روز جوان، روز مردان و زنان جوانی‌ست که با تبعیت از آن حضرت، ازایستادگی مقابل دشمن خسته نشده و برای رسیدن به آرمان‌هایشان فرو نمی‌نشینند. این روز را به همه جوانان ایران وجوانان شهرستان شادگان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه