اخبار ویژه
کاشت نهال

شركت شير پاستوريزه پگاه خوزستان با كاشت نهال هفته منابع طبيعي را گرامي داشت

کد خبر : 21844
شنبه 19 اسفند 1402 - 10:45
#سازمان_بسیج_کارگران_کارخانجات_استان_خوزستان

هم زمان با هفته منابع طبیعی مراسم کاشت نهال با حضورفرماندار،معاونین سیاسی اجتماعی،برنامه ریزی،عمرانی،بخشداران مرکزی وفتح المبین ومدیرحراست فرمانداری ،مدیرعامل ومعاونت ومدیرحراست شرکت با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در محوطه پگاه خوزستان کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان ،  مهندس حویزه فرماندار شهرستان شوش در این مراسم بیان کرد ، منابع طبیعی ذخیره ای برای همه نسل ها می باشد و به نوعی سرمایه مادی کشور است و صیانت از این سرمایه وظیفه همه ما می باشد.

مهندس حویزه افزود:درخت را با دل و عشق بکارید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه درختکاری را محدود به بک روز خاص نکنیم گفت:در رفع مسائل زیست محیطی کاشت درخت و نهادینه کردن این فرهنگ و مشارکت دادن مردم و ترویج فرهنگ درختکاری بسیار راهگشا خواهد بود.

فرماندار شوش اضافه کرد:گیاه و درخت برای هر منطقه و شهرستانی مایه‌ی برکت و آبادانی است.

در این مراسم نهال های مثمر(مرکبات) توسط شرکت کنندگان  کاشته و بر اهمیت حفظ و احیاء منابع طبیعی و فرهنگ درختکاری تأکید شد.

همچنین مدیرعامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان با بیان اهمیت درخت و درختكاری گفت: بی‌تردید غرس درخت باعث جلوگیری از فرسایش خاك و آلودگی هوا می‌شود.

دکترمهدی طالبی گفت: فواید درخت به عنوان توسعه فضای سبز بر كسی پوشیده نیست از این رو باید فرهنگ كاشت درخت در جامعه گسترش یابد.

#

#سازمان_بسیج_کارگران_کارخانجات_استان_خوزستان

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه