اخبار ویژه
بررسی از طرح های مشترک با صدا و سیمای استان :

برگزاری جلسه با مدیرکل محترم سازمان صداوسیمای مرکز خوزستان

کد خبر : 14977
چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 22:08

✍ به گزارش واحد خبری و رسانه ای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خوزستان،
در روز دوشنبه مورخ ۰۱ / ۰۲ / ۱۳۹۹ ساعت ۳۰ : ۸ صبح ، جلسه ای با حضور جناب سرگرد احمدی فرد مسئول محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان و آقایان بهمنی نیا، مطوری و گل پور، مسئولین مدیریتهای این سازمان، در دفتر کار جناب آقای رحیمی مدیرکل محترم سازمان صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد.
در این جلسه جناب سرگرد احمدی فرد درخصوص شرح وظایف و اقدامات سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و همچنین طرح شهیدان برونسی و کریمی و تعیین شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال جهش تولید توضیحاتی را بیان داشتند.
در ادامه آقایان گل پور ، مطوری و  بهمنی نیا درخصوص توانایی های بسیج کارگران و جامعه کارگری استان طرح ها و ایده ها و نظرات را ارائه نمودند.
سپس جناب رحیمی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، با استقبال از طرح ها و ایده ها آمادگی و درخواستهای خود را درخصوص راه اندازی بانک اطلاعاتی صنایع تولیدی، ساخت مستند، انیمیشن و اینفوگرافی ، و همچنین معرفی نخبگان کارگری و کارآفرینان خوزستانی و موضوعات پیرامونی، مطالبی را بیان نمودند.

همچنین در پایان تفاهم نامه ای به امضای طرفین رسید و مقرر شد کلیه  اقدامات شاخص بسیج کارگری در زمینه رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی و سایر برنامه های اجرایی بصورت گسترده توسط صدا و سیمای استان مورد پوشش خبری و رسانه ای قرار گیرد.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه