اخبار ویژه

نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاههای تابعه حوزه بسیج صنایع پتروشیمی بندرماهشهر برگزار شد

کد خبر : 19006
جمعه 27 آبان 1401 - 21:26
نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاههای تابعه حوزه بسیج صنایع پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد

سروان مقدم فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان بندرماهشهر گفت : جهت هماهنگی بیشتر برای اجرای برنامه های ابلاغی هفته بسیج جلسه ای با حضور فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسيج کارگران و کارخانجات استان خوزستان، نشست هم اندیشی و ابلاغ برنامه های هفته بسیج ویژه فرماندهان پایگاه حوزه بسیج کارگران و کارخانجات صنایع پتروشیمی ماهشهر برگزار شد

در این جلسه برنامه های ابلاغی بازگو شد و پایگاه ها برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کردند

یکی از مصوبات این جلسه برگزاری یادواره شهدای کارگری بود که مقرر گردید در هفته بسیج با حضور حداکثری بسیجیان و خانواده های معزز شهدا برگزار گردد.

 

فرمانده حوزه برگزاری جلسات روشنگری و نشست اخوت کارگری در هفته بسیج را به پایگاهها تاکید کرد.

یکی دیگر از مصوبات این جلسه معرفی محصولات و تولیدات داخلی بود. مقرر گردید در قالب طرح شهید برونسی و با همکاری بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی شهرستان برای آشنایی آینده سازان کشور با صنعت و تولیدات ایرانی اردوهای یک روزه در سطح منطقه برگزار گردد.

 

مقرر گردید که کتاب شعر خورشید هور سروده ی کارگر بسیجی خواهر ام البنین بهرامی که در وصف شهید حاج علی هاشمی است و با حمایت حوزه مقاومت بسیج کارگری صنایع پتروشیمی به چاپ رسیده در هفته بسیج رونمایی گردد.

سروان مقدم افزود : در اواخر جلسه برنامه ی پیشنهادی دهه بصیرت و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی نیز بررسی گردید

در حاشیه این جلسه معاونت های چهار جایگاه در حوزه معارفه شدند.

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه