اخبار ویژه
آغاز کار ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری ۱۴۰۳

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری ۱۴۰۳ در دفتر مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان برگزار گردید.

کد خبر : 21970
یکشنبه 26 فروردین 1403 - 21:23
#سازمان_بسیج_کارگران_کارخانجات_استان_خوزستان

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان ،  
سرهنگ احمدی فرد صبح روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در جمع فرماندهان حوزه های کارگری با  تبریک عید سعید فطر و همچنین تبریک  هفته بسیج کارگری و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید کارگر کشور  گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص انقلابی در جهت گسترش فرهنگ ایثار در عرصه تولید فعالیت می‌کند.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان با اشاره به پیش بینی اجرای  برنامه ها در طول هفته بسیج کارگری در سطح استان بیان کرد: تهیه و توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران ساختمانی و سایر نیازمندان با مشارکت واحدهای تولیدی استان و پیگیری مطالبات جامعه کارگری از طریق متولیان کار و تولید استان از جمله این برنامه‌ها است.
وی با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات استان خوزستان  تصریح کرد: شیفت ایثار با هدف ترویج فرهنگ ایثاروشهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس بین کارگران تا بدون دستمزد در جهت ارتقای واحدهای تولیدی تلاش کنند اجرایی می‌شود.

احمدی فرد  ادامه داد: برنامه محوری این هفته که تقدیر از کارگران نمونه استان است در روز ۹ اردیبهشت و با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری در خوزستان گفت: برگزاری همایش کارگری ویژه روز قشر در ۹ اردیبهشت ماه ،  غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده معزز شهدا ، یادواره شهدا کارگری ، جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی، رزمایش بسته های معیشتی ، اعزام سفیران تولید به مدارس، تلاش برای ایجاد نشاط بین کارگران و کارفرمایان با برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید دانش آموزان از واحدهای تولیدی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

هفته بسیج کارگری همه ساله از ۵ الی ۱۱ اردیبهشت برگزار میگردد .

#سازمان_بسیج_کارگران_کارخانجات_استان_خوزستان

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه