اخبار ویژه
پیام تبریک ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲

پیام مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر عج به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲

کد خبر : 21880
دوشنبه 21 اسفند 1402 - 19:59
#سازمان_بسیج_کارگران_کارخانجات_استان_خوزستان

به گزارش روابط عمومی سازمان پیام مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر عج به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ به شرح ذیل میباشد ؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

لِکُلِّ شَیْ‌ءٍ رَبِیعٌ وَ رَبِیعُ الْقُرْآنِ شَهْرُ رَمَضَان

سلام علیکم  

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت، ماه ضیافت بیکران الهى علاوه برایجاد فضایى معنوى و صمیمى در جامعه، فرصتى براى دعا و نیایش و شب زنده‌دارى و یارى جستن از درگاه احدیّت است که معنویتى ملکوتى و اُنس با محبوب جاودانه را پدید مى‌آورد و شهد مناجات و نیایش را به کام انسان مى‌چشاند.

ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی و تقویت اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان است و ان‌شاالله در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمرده و از لحظه لحظه توفیق درک ماه رمضان غافل نشویم.

بر خود لازم می‌دانم حلول ماه پرفیض صیام و ماه پاکی و روشنی، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه، را به همه کارگران پرتلاش و ایثارگر استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نمایم و از درگاه احدیت برای شما قبولی طاعات و فرصت جستن بندگی خاضعانه را خواستارم.

امید است امسال که بهار قرآن با بهار طبیعت تقارن یافته است حیات مادی خود را به ریسمان محبت و کتاب هدایت خداوند گره بزنیم تا با هم آینده‌ای روشن را بسازیم

#سازمان_بسیج_کارگران_و_کارخانجات_استان_خوزستان 

#ماه_رمضان

ارسال توسط : خوزستان 110
بازدید
دیدگاه